Rúbriques

Avaluació del videoturial (Pechakucha)

Ompli el següent formulari d'avaluació individualitzada per a avaluar el videotutorial. Els criteris d'avaluació i la seua justificació són detallats més avall (Rúbrica):





Justificació dels pesos assignats a cada aspecte de l'avaluació:


Per a comenzar, he considerat apropiat utilitzar una escala 1-10 per a qualificar esta activitat, d'un mode més tradicional.
Com que es tracta d'avaluar l'actividad, considere els percentatges expresats en el bloc http://capacitacioticsumh.blogspot.com.es/ per a l'activitat 4. Els he personalitzat dividint alguns d'ells en diversos criteris avaluables de mode que es puga avaluar independentment més aspectes del video tutorial. A tall d'exemple, per al 25 % del contingut, adecuació al format Pechakucha, etc. Ho he dividit en dos criteris, ú sobre la informació continguda i l'altre sobre l'adjust al format demanat.

Avaluació de la eina interactiva "Sopa de Lletres del Noms dels Planetes"


Ací teniu un Formulari d'avaluació individualitzada per a avaluar la activitat de la "Sopa de Lletres del Noms dels Planetes". Els criteris d'avaluació i la seua justificació són detallats més avall (Rúbrica):





Justificació dels pesos assignats a cada aspecte de l'avaluació:


Per a comenzar, he considerat apropiat utilitzar una escala 1-10 per a qualificar esta activitat. D'aquest mode, podré traslladar als meus registres personals de cada alumne una nota unificada de 1 a 10, aspecte que tracte d'implantar de mode uniforme en totes les tarees (exàmens, qualificació de quaderns, participació a classe, etc.)
Com que es tracta d'avaluar l'actividad, donaré un pes major (45%) als continguts, prioritzand sobre altres aspectes de la eina. Tot i que l'atractiu de la eina potser important, l'estimarem en el 5%, per ésser un aspecte molt subjectiu. Al treball coperatiu asigne un 10%, atés que l'activitat puga ésser realitzada per varis alumnes, y considere diferents casos possibles.
També és important avaluar la claror de les regles, així com el coneixement adquirit, els quals valore amb un 20% cadascú.
Coneiximent adquiritL'alumne aprés el nom de tots els 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada